En timma på stan räckte.

2012-12-01 @ 16:13:24
Idag hängde jag med Lynn och Marcus på stan. Tyvärr orkade jag inte särskilt länge, blev lite yr av allt folk och vad allmänt trött. Borta. Jag bröt upp med Lynn och Marcus och tog bussen hem, men jag fick med mig lite julmust i alla fall. Och lite chokladglögg. Det ska bli gött ikväll. När jag kom hem insåg jag dock att jag tappat bort en av sakerna jag köpt i julklapp. Fan. Saken var inte tvärbillig.
 
Jag älskar att det snöar ute. Blåsten däremot är ett regelbrott. Det FÅR inte snöa och blåsa SAMTIDIGT. Det var helt omöjligt väder. Nu ska jag se Den lilla sjöjungfrun och bara vila och jobba upp min kroppstemeratur som ligger på minusgrader just nu.
 
Hoppas att ni läst tidningen idag! Jag har köpt upp några exemplar ifall vänner som inte bor här vill ha artikeln och bilderna.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: