Drömvärld.

2012-12-09 @ 13:40:45
Jag är trött, och det är väl poängen. Stänga av huvudet en stund för att orka. Jag har ingen lust att lägga in mig, jag säger till mig själv gång på gång att det här faktiskt är övergående, men efter en käftsmäll så svider det ju ofta ett tag. Blåmärken bleks efter ett tag, jag måste bara låta bli att vara där och peta på dem för de gör ont.
 
Det känns som att jag drömmer, hela tiden. Det är inte som dissociation, det är snarare så att allt är alldeles för verkligt, inte overkligt. Drömmar kan ju te sig verkliga. Och verkligheten kan te sig som en dröm.
 
Tittar på klockan, det spelar ingen roll. Jaha, nu är det eftermiddag. Jag finns. Jag finns på söndag eftermiddag den 9:e i 12:e år 2012 klockan 13.40 i vår soffa. Jaha. Jaja.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: yolanda

kram!

2012-12-09 @ 16:57:48
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: