Besök på F42

2012-12-22 @ 16:50:33
Jag mådde fruktansvärt dåligt på morgonsidan. Jag orkade inte, men sedan tog jag mig i nackskinnet. Puffen behövde gås ut med, så jag började där.
 
Jag har varit på sjukhuset idag. Jag gick på Kahls först och köpte två muggar chai-latte och gick upp till avdelning F42 för att hälsade på min älskling. Hon var trött bortom alla gränser, men vi fick ett par timmar att suga in så mycket av varandra innan jag sedan bäddade ner henne och gick.
 
Imorgon får jag träffa henne igen, och sedan blir det med stor sannorlikhet en god jul. Allt pekar på det i alla fall.
 
Stressad? Jag? Ja. Fast nu börjar jag hinna ifatt, fattar galoppen och jag springer fort genom tankar och handlingar. Måste packa, måste fixa så att katterna får en god jul och förbereda mig för morgondagen. Sedan ska jag landa tryggt hemma.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: