Lite starkare.

2012-08-29 @ 14:13:57
Idag har jag varit modig. Jag åkte på stan och köpte diverse saker som hårfärg, ljus, rökelser, makup remover och näsdukar och sådant. Nu har jag pysslat på här hemma och tänt vaniljrökelserna samt ställt upp de nya ljuslyktorna och fyllt på med ljus som jag ska tända ikväll. Lyktorna är i regnbågens färger. Det blir nog fint.
 
Jag har nattpermis nu. Jag snodde ett sängbord på avdelningen, för att visa mig själv att jag kan hantera att ha saker i rummet, att jag ska kunna hindra mina raseriutbrott.
 
Torbjörn kom idag. Det där ordet igen; klok. Om jag nu är så klok, varför sitter jag i skiten? Men jag tar det som en komplimang och lämnar det så.
 
Utskrivningen hägrar. På lördag tar jag långpermis och ber om att det ska fungera. Gör det det, så skriver jag ut mig. Där var det igen. Ett klokt beslut.
 
Jag börjar bli mer och mer galen, börjar prata som tanterna och alla frågar mig om jag fryser, sedan glömmer de att de frågat och frågar igen. Jösses.
 
Nu ska jag gosa med katterna till tonderna av Malin Frimodig.
 
 
 
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: