Underskatta aldrig magin i en dusch.

2012-04-03 @ 19:46:20

 

 

Det är så dumt. När man mår dåligt och borde duscha så känns det så långt bort, det är en sådan kraftansträngning. Men det kan verka magiskt (tills man inser att man måste duscha igen inom ett par dagar).

 

Jag har god lust att äta upp mig själv just nu. Jag har varit snäll med håret med hair repair-schampoo och balsam, en rejäl hårinpackning och leave in-balsam av Björn Axen. Mitt hår är mjukare än silke. Huden fick en rejäl dos choklad-bodyscrub och som pricken över i så använde jag en lotion ur samma familj. Jag är som en liten chokladprincesstårta. YUM.

 

Det är ren terapi. Ren - HAHA. Okej, dålig ordlek.

 

Nu ska vi se Duck! The Carbine High Massacre och inspireras.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: