Påskhelg.

2012-04-08 @ 15:44:19

Födelseagspresenten från mostra.

 

 

Jag fick i alla fall sova i natt. Jag såg till att sedera mig själv tillräckligt för att få en god natts sömn. Läkarsamtalet känns väldigt långt borta bara.

 

Idag har jag hälsat på farmor idag. Jag tror att vi satt en och en halv timme och pratade - eller ja, hon pratade mest. När farmor pratar är alla tysta. Hon är den Forslundska klanledaren. Jag älskar den tanten!

 

Nu sitter jag med en kopp te bredvid Mary som börjat skriva på sin andra roman. Hon är verkligen en inspirationskälla. Pappa sitter och kollar på någon serie om anra världskriget och min mamma och bror är ute och samlar geocachar. Jag skulle kunna somna, men jag vill absolut inte röra till sömnen på något sätt. Jag behöver någonting att göra. Dags att ta upp skrivandet.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

helt awesome att jag kan vara en inspirationskälla

<3<3<3

2012-04-08 @ 16:31:24
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: