Ofrivilligt morgonpigg.

2012-04-25 @ 05:43:19
Det känns som om jag haft en all-nighter med Red Bull och fortfarande är påverkad.

Nåväl, nästan 6 timmars sömn. Vakna strax innan 05.00 och kunde inte somna om, så här sitter jag. Dessa problem brukar jag inte ha, utan snarare är det Mary som vaknar tidigt.

Jag ska ge tabletterna en chans att verka och sedan lägga mig igen. Det är så mysigt här hemma. Allt är så... hemma.

Det är faktiskt väldigt vackert att titta ut såhär tidigt på morgonen, eftersom allt är stiltje och det inte är några människor ut och rör på sig. Jag älskar tidiga mornar trots att jag är tröttas och har världens sämsta morgonhumör. Att se solen stiga och en ny dag födas är vackert.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

och det är så underbart att ha dig hemma!

2012-04-25 @ 10:37:47
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: