Lugg, hemfärd och årets födelsedagspresent.

2012-04-09 @ 14:00:40
Kära vänner, jag har blivit med lugg. Jag vet inte om jag gillar det ännu, så därför gömmer jag mig för kameran än så länge. Jag har aldrig haft lugg förut. Det blir en massa plattande och joxande med den och jag blir så ledsen när jag ser hur fruktansvärt tunt mitt hår blivit, men jag tänkte ändå ge luggen en chans. Om jag bestämmer mig för att inte gilla den så växer den ut. Jag kan bara inte bestämma mig.

Jag kunde inte sova igår. När jag väl somnat så vaknade jag av en mardröm någonstans efter 02.30. Jag kunde inte ha sovit länge innan dess. Ändå kom jag mig upp på morgonsidan och min kusin (eller snarare syster) kom över och klippte mig. Sedan fick vi skjuts hem till Umeå av min bror, handlade lite gott och så körde han hem oss.

Jag ringde Emmelie och bad henne komma och hämta sin födelsedagspresent. Katterna var på god väg att riva sönder hela paketet vilket hade varit hemskt trist. När hon kom så fick hon öppna den direkt och jag har ALDRIG sett någon så exhalterad över en DAMMSUGARE. Hon blev hur lycklig som helst. Härligt att den gick hem, haha.

Nu vilar Mary. Vi ska till hennes mamma på påskmiddag sedan. Jag har duschat och väntar på att håret ska torka så att jag kan styla det och se om jag gillar det. Det är ganska skönt att vara ytlig ibland.

Tack mamma, pappa, Åke och Mary för en superfin helg. Nu är det snart dags att återgå till vardagen och jag hoppas att den blir grå och vacker.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Caroline

de e en vanesak de där med lugg :) jag är säker på att du passar jätte bra i det. :)

2012-04-09 @ 15:34:39
URL: http://mecarolinee.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Jag är en 21-årig tjej från Örnsköldsvik. Jag lever också med psykisk ohälsa och tycker väldigt mycket om din blogg. Du beskriver känslor på ett så fantastiskt sätt och lyckas sätta ord på sådant som är väldigt svårt att beskriva. Jag tycker att du är otroligt stark och att du är så duktig som kämpar som du gör. Kram! /Sara

2012-04-09 @ 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: