Korrekturläsare.

2012-04-03 @ 18:34:23
Idag har jag spenderat tiden med att korrekturläsa Marys roman, Jane i spegelns glas. Hon visar verkligen en sida jag aldrig sett förr. Jag har alltid vetat att hon varit duktig på ord, både verbalt och i skrift, men hennes nu färdiga roman är riktigt bra, många gånger helt fantastisk och mitt i prick. Något utöver det vanliga, prosa. Jag fann mig själv trollbunden av storyn.

Den var inte svår att korrekturläsa eftersom det mesta redan är noga genomarbetat, jag kunde mest bara njuta av läsningen. Jag har börjat skriva på en baksidestext, tänkte göra några förslag och höra vad Mary själv tycker är bra. Det vore en ära om jag fick ha ett finger i spelet!

Jag blir sjukt imponera och inspirerad. Jag ska spendera påsken med min familj och med min roman.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

gnnfhh...gggnnhhhh....okej jag tapppar orden här va.

fina fina!

TACK!

2012-04-03 @ 19:08:07
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: