Inget mer drama.

2012-04-30 @ 13:53:49
Jag är trött, hemskt trött. Det verkar alltid vara någonting som strular, inte bara i mitt huvud utan också omkring mig. Jag tycker att det är så onödigt, och jag förstår ingenting. Hur går jag vidare utan att få ett ordentligt avslut?

Vi möblerar om här hemma. Det är damm överallt och köket är överbelamrat med disk. Vi har fått myror igen, och risken är att anticimex kommer och behöver sanera lägenheten. Det innebär att vi måste placera oss själva och djuren utanför lägenheten i minst 4 timmar. Jag hoppas att det bara räcker med myrdosor.

Jag har tittat på planlösningar och anmält mig på lägenheter idag. Vi har verkligen en alldeles för liten lägenhet, vi har växt ur den. Vi behöver åtminstone ett rum till. Det är för det mesta ett halvår tills man kan flytta in, tills dess får vi göra det bästa för att utnyttja utrymmet vi har.



xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: