En dåre fri.

2012-04-23 @ 14:55:36




Nu är jag utskriven. Satt i samtal med min läkare och pratade om det ena och det andra. Mest mediciner, sådant som behövde skrivas ut, sättas ut och sättas in. Jag känner mig lite som ett sår som någon lägger plåster på plåster på. Det mildrar lite, men vi har ingen solid lösning på mina problem. Just nu har jag 10 mediciner, tror jag. Inklusive mediciner mot biverkningar.

Jag är inte helt fri. Jag mår inte helt bra. Men jag är tillbaka i hemmet och ska jobba mig upp. Jag orkar lite mer varje dag.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: WP

Åh, vilken tur! Som jag längtat och undrat var du tagit vägen. Anade nog, men önskade annat. KRAM älskade syster.

2012-04-23 @ 15:51:04
Postat av: Pandamamma

Tio mediciner? Låter väldigt mycket, men du vet säkert vad du stoppar i dig. Det är ju knappast på skoj om man säger så, menar inte direkt frivilligt alla gånger... Du verkar klok och insiktsfull. Hoppas att du en dag äntligen får bli fri och frisk. Hoppas verkligen det.

2012-04-24 @ 12:42:06
URL: http://pandamamma.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: