Hemma hos Malin Frimodig.

2011-09-09 @ 16:50:38

 

 

Lite mer energi, vågar lite mer. Igår åkte jag och hälsade på Malin Frimodig i sin nya lya, fick träffa hennes kärlek och uppleva ett riktigt bohem-hem.

 

När man är med Malin så måste hon sjunga. Jag älskar hennes röst och hennes låtar, jag frågar ständigt om nya låtar och om gamla favoriter. När hon spelar de lite äldre så sjunger jag med, annars lyssnar jag med gåshud på armar och ben.

 

Vi spelade in några av hennes låtar som inte ännu finns inspelade på hennes hemsida. Jag kommer posta ett inlägg med de fyra låtarna som vi valt ut, håller just nu på att ladda upp dem på youtube.

 

Det var fint och lugnt, det var en stor harmoni i lägenheten. Tyvärr blev jag väldigt trött efter åtta-medicinen. Jag går ju på två olika neuroleptika nu så det är inte så konstigt. Jobbigt ändå. Hon följde mig till bussen och jag har verkligen saknat våra samtal. Hon är en fantastisk vän!

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda

Låter trevligt! :)

2011-09-09 @ 19:26:14
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: