Nystart.

2011-09-14 @ 14:31:36

Snygging på permis!

 

 

Jag samlar kraft. Samlar kraft och fokuserar den utåt. Fokuserar den på den person som behöver det (på ett icke-psykotiskt sätt). Ibland behöver livet en liten knuff på vägen, för oss alla.

 

Mary hann just komma innanför dörren då himlen öppnade sig i ett monsunregn. Det är vackert och mysigt, så länge man inte behöver ut med vovven. Där hade vi tur.

 

Det är dags att vända blad, för oss alla. Börja skriva en ny saga. Jag måste ta nya tag, nya andetag, djupa och giriga för nu kan jag inte sitta still längre.

 

Saker har kommit i rullning. Jag kan städa på egen hand, jag har gjort slag i saken och anmält mig för sånglektioner och jag hälsar på vänner. Jag börjar leva på riktigt.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: