Under samma tak.

2011-09-01 @ 19:13:48
Leker med Olivias tarotkortlek, bränner rökelser och börjar tända ljus. Det blir mörkt fort nu, jag fruktar vintern. Hösten brukar ändå vara en bra period för mig, men tillslut blir det så mörkt att jag knappt vet om jag finns eller inte.

Behandlingscentret som det är tänkt att jag ska komma till som dagpatient har inte hört av sig. Jag undrar om det kommer bli någonting överhuvudtaget? Jag behöver verkligen den hjälpen, dagliga rutiner så att dagarna inte bara flyter ihop. Jag skulle gärna vilja ha bildterapi och sång/musikterapi samt samtalsterapi.

Jag undrar, var går andlighet över till sinnessjukdom? Båda måste ju rymmas under samma tak. Jag äger båda.

Minns hur jag alltid frågade mina läkare om de var kristna. Om de inte var kristna så frågade jag om de respekterade människor med en tro. Sedan vågade jag ibland att berätta.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: nadja

jag skulle så gärna vilja läsa mer om din andliga sida, vad du har för tankar gällande det ickefysiska("paranormala" ect), vad tror på.

skulle du inte kunna skriva ett sådan inlägg? :)

2011-09-02 @ 00:11:26
Postat av: nadja

tror du till exempel på reinkarnation, eller kanske någon annan slags liv efter döden.

är bara nyfiken :)



Nadja

2011-09-02 @ 00:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: