Söndag morgon.

2011-09-04 @ 12:22:00

 

 

En hundpromenad, kaffe med gifflar, musik och nu en bok. Ibland är det allt som behövs.

Jag känner mig verkligen redo nu. Dags att rensa medicinlistan. Jag är trött hela tiden vilket medicinerna kan förklara. Jag skulle inte kunna sköta ett jobb av enbart den orsaken, och jag tänker inte acceptera det. Medicinerna som ska göra mig friskare begränsar minst lika mycket som sjukdomen.

Jag måste orka duscha idag... Jag tror att jag vilar lite innan det. Min ögon går nästan i kors. Hej trött tjej.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Emma

Fantastiskt fin bild på dig!

2011-09-04 @ 17:38:31
Postat av: Yolanda

Håller med ovanstående! Det var verkligen en otroligt fin bild på dig!



Kram

2011-09-04 @ 20:03:46
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: