Redhead.

2011-09-26 @ 16:24:55

 

 

Nu är mitt hår sådär Ariel-rött igen! Det känns skönt, som att jag är mig själv igen. Nästa projekt blir att färga underhåret svart, och sedan eventuellt sätta i mina dreads. Allt utefter hur min flickvän eller annan vän orkar. Att vara fräsch i håret är underskattat faktiskt.

 

I övrigt så mår jag inte så bra, jag är så rastlös men samtidigt trött och jag behöver verkligen träffa min läkare som varit sjuk ett tag nu. Men jag har fått hem rökelser, hjälpmedel till meditation och organiska teer som jag får trösta mig och samla mig med.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

Jag orkar :-)

2011-09-26 @ 18:39:34
URL: http://maryjaneangel.com
Postat av: hanna

bleker du håret innan du färgar det?? Måste slita som fan på håret. Hoppas du unnar dig en och annan hårinpackning i så fall...

2011-09-26 @ 22:39:10
Postat av: Vinter

Jag måste nog tyvärr hålla med din farbror (eller var det morbror). Du är snyggast utan dreadsen :)

Men det spelar ju mycket mindre roll vad jag tycker mot vad du och fästmön tycker.

2011-09-27 @ 07:25:56
Postat av: Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på

Nej låt det vara sådär. Det är finare utan dreads och att färga underhåret är white trash.

2011-09-29 @ 17:14:23
URL: http://Tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: