Olivias födelsedag!

2011-09-25 @ 16:32:25

Födelsedagsbarnet!

 

 

Igår hade vi trevligt, parmiddag (pizza) och lite bubbel. Olivia var nöjd och jag älskar bilden ovan, hon är jättesöt ju! Det här med Mmmh... Tresor är internhumor, ingen idé att förklara. Men åh, glad Olivia!

 

Det blev en tidig kväll ändå och trots det hade jag svårt att sova. Sedan hade jag svårt att sova på morgonsidan. Grrr. Men människor upplever mig som mer vaken, och det är jag ju bokstavligen. Det är egentligen fullt normalt. Jag är bara så van vid att vara sederad av neuroleptika.

 

Så mysigt att få hålla om min älskling. Alltid. Jag saknar vår vardags, men den kommer när den kommer. Jag beundrar henne för hennes kamp och försöker stötta på bästa sätt.

 

Mamma är på IKEA och jag har beställt en helfigursspegel! Blir fint att få hem.

 

Just nu sitter jag med färg i håret och hoppas att det kommer bli riktigt rött och fint. Resultat redovisas sen. Jag blekte håret och färgade det med Vermillion red, som vanligt.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: