Morning glory.

2011-09-19 @ 10:45:04
Jag vaknade av att telefonen idag. Det var avdelningen som berättade att min läkare är sjuk idag. Det blir med andra ord ingen träff idag som det var tänkt.

Försökte få tag på mitt boendestöd som jag avbokat, men som vanligt går det inte att gå tag på dem. SLippery bastards.

Drog bort en del av täcket för att resa mig, men jag började skaka. Förkylning på gång? Eller så var det bara jävligt kallt.

Puffen skällde på mig så jag förstod att jag inte kunde ta en stund och mysa i värmen under täcket. När vi kom ut bajsade han flytande, stackaren. Inte konstigt när han är i maskopi med katterna som såg till att hans godispåse ramlade ner på golvet och han fick mumsa i sig massor av godsaker.

Idag blir det basic. Jag ska tvätta det mest akuta... Typ.

Usch.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: