Just dance.

2011-09-21 @ 16:26:01
Samtal med Josephine på förmiddagen, ett angenämt sätt att börja dagen på. Egentligen hade jag vaknat tidigare och varit ute med Puffen, men sängen såg så inbjudande ut att jag la mig och halvslumrade ett tag.

Jag har städat, men det räcker inte. Jag orkar inte städa mer men jag är inte klar. Jag är trött idag.

Det kanske beror på att jag börjat ta Abilify på dagen nu? Jag tog dem till frukosmedicinen och var tvungen att vila på eftermiddagen. Det kan i och för sig bero på att jag har någon sorts förkylning i kroppen också.

Jag saknar Malin! Malin, jag saknar dig så mycket... Jag saknar alla tokigheter du gjorde, alla tokigheter vi gjorde, jag saknar din röst, jag saknar att fråga dig "Säg någonting som är sant" och få olika svar.

Kanelrökelser, snus och Lady Gaga. Ikväll kommer min fästmö hem och Olivia kommer också komma för att fira höstdagjämningen. Se, jag har så mycket vackert ändå, men Malin var inte mänsklig, hon var en ängel (i ett icke-Vingklippt-ängel-sätt).


Låst blogg uppad.



xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej!



Kan man få adress och lösen till din låsta blogg, eller är det bara för folk du känner? :)



Mvh Ellinor.

2011-09-22 @ 00:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: