Ja må hon leva!

2011-09-24 @ 17:29:54
Nu har jag vaknat till liv igen.

Idag var jag på Maxi med min fästmö och jag skrattade, det var kul! Helt sanslöst. Jag är livrädd för att vara på Maxi, jag är rädd för affärer överhuvudtaget och har alltid min kräkpåse med mig (ifall jag skulle kräkas, vilket jag aldrig gjort, alltså är det en dum nojja). Men idag... Ja, det var nog HON som gjorde det. Hon som jag älskar att vara med.

Mamma och pappa har varit här och nu har vi äntligen ett duschdraperi. Jag tvingade i mig lunch vilket förmodligen räddade dagen. Vi påtade på här hemma och Mary sa att det var som att vara med i Så ska det låta, haha. Mina föräldrar är härligt knasiga. Jag försökte lära mamma Born this way med Gaga.

Tacksam för hjälpen idag!

Vi ska fira Olivia ikväll, minsann. Beställa pizza, dricka bubbel och spela spel. Det blir mys! En liten ospeciell men lite rolig present ska hon få också.

Nu ska jag fortsätta mitt Lady Gaga-missbruk.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: