Inatt jag drömde...

2011-09-01 @ 11:40:10
Jag drömde en så underlig och vacker dröm.

Jag, Mary och någon annan var i Gräsmyr där min moster bor, och vi smög till det stora huset genom att gena över en tomt. Det kändes som att det var krig, som i Imorgon när kriget kom. När vi kom till huset så sken solen på oss, vi tittade ut på gröna kullar och jag kände till och med doften av sommar.

Ändå var det december av någon anledning. Vi gick in i huset och min kusin visade runt oss. Jag ville köpa huset och bo där, det var ett slott inuti. Så vackert!

Min familj var där. Vi gick alla ut och i backen så stod jag där med Marys händer i mina. Vi gifte oss där, i solen. Jag ville hoppa och skutta när jag insåg att jag nu var gift med min kärlek. Sedan kom jag på att vi inte bjudit in Marys familj eller några vänner, och någonstans där vaknade jag.

Jag vill gifta mig!!!


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

Men du ska ju gifta dej. Vi ska!

2011-09-01 @ 12:57:13
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: