Höstdag.

2011-09-20 @ 16:52:54
Jag har fått hem kronan nu. Jag är lat, så jag tar inte kort på den just nu.

Sitter och väntar på en klänning och på lite flum-saker. Mina rökelser håller på att ta slut, det gillas inte.

Idag har jag promenerat - seriöst promenerat. Det har varit en ljus och fin dag, men nu kommer mörkret och jag har köpt ännu mer ljus, jag vill ha levande ljus runt mig, så många flammor som möjligt. Jag stänger ute mörkret så att det inte når mig.

Jag känner tristess, skriver i min första book of shadows och försöker producera ord men de smakar inte rätt när jag läser upp dem. Det känns som att det finns någon annan i mig, för när jag ska skriva ett ord så kommer ett annat fram. Det blir väldigt konstigt. Jag antar att det snarare beror på mitt mentala uppvaknande efter att ha sederats med Seroquel än att det finns någon i mig, men man vet ju aldrig...

För Sasha är i hallen lite nu och då. Jag pratade med Thomas om det och skillnaden mellan psykos och andliga upplevelser, det är mycket möjligt att Sasha följer med mig som en ande och inte en bit av en psykos.

Djuren är i harmoni. Imorgon kommer älskling hem och jag får känna hennes värme. Jag ser verkligen fram emot det.

Måste bara säga att jag inte tagit sömnmedicinen när jag gjorde den senaste videobloggen, jag hade mediterat och var trött helt enkelt.

Det är så vackert ute... hösten är vacker men ett förspel till vintern. Istället för att hålla andan tills jag inte orkar längre så tänker jag ta emot vintern med djupa andetag.

Oj, vad pretto det lät.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: