Det luktar ångest.

2011-09-19 @ 16:11:34
  • Ta mig ur sängen - check
  • Ta emot boendestödet - check
  • Tvätta två säckar med diverse kläder - check
  • Gå på ICA Gå på OKQ8 och handla det nödvändigaste - check
  • Torktumla tvätten - check
  • Ta ut den innan tvättiden gick ut - check
  • Vila .


Typiskt, min läkare är sjuk idag, men å andra sidan behövde jag verkligen tvätta. Jag träffar honom förhoppningsvis på fredag på vår vanliga tid.

Idag är en bajsdag. Jag hatar den. Jag vill ha kväll. Jag vill ha imorgon. Jag vill inte ha nu. Försöker få tag i människor men de har inte tid. Vill inte vara ensam men klarar inte av att ta mig någonstans.

Det värsta tänkbara har inträffat - i alla fall sett ut i-landsproblemsspektrat - för jag kan inte läsa. Jag har inte fokus nog för det. Jag kan inte fokusera på TV heller.

Det luktar ångest.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: