Dags att tända ljus.

2011-09-23 @ 15:46:45
Det är inte okej när jag mår så illa att jag bara kan äta ett riktigt mål mat om dagen. Hoppas att det bara är biverkningar som går över snart snart snart.




Min fästmö kom hem med ett paket, innehållandes hennes brudklänning. Så vacker! Hon är så vacker, och klänningen gör henne bara ännu vackrare!

Jag mår inte så bra idag. Jag gick till Å-centrum men svettades fast jag frös, jag orkade inte gör mer än att hämta ut ett paket jag fått. Det är inte alltför långt, ungefär tre låtar på iPoden, men det kändes som en evighet. Efter lite Alvedon och Strepsils kändes det bättre i alla fall...

Kvällen närmar sig. Dags att tända ljus.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: