Bitter.

2011-09-23 @ 10:48:17
Jag slumrade i morse, mest för att jag är irriterad på att vakna tidigt, och jag drömde hemska drömmar. Jag skulle börja gymnasiet (ugh) och var inackorderad på ett möbelhus med några andra. Man var tre om ett område i möbelhuset. Två tjejer varav en var schysst men den andra vidrig skulle dela plats med mig och jag fick sämsta sovplatsen såklart. Jag drev in och ut ur drömmen, jag flög och de andra frågade varför, jag sa att jag inte visste och att det måste blivit något fel i incheckningen. Så var jag plötsligt i Ö-vik, jag flög än en gång och höll på att krocka med ett tåg (jag tror tamejfan att jag fått PTSD från tågincidenten), men svängde och missade det, sedan var jag tillbaka på möbelhuset och så spärrade jag upp ögonen för att vakna.

Så obehagligt. Dessutom har förkylningen hittat mig. Kul, nu när Mary ska komma hem på eftermiddagarna och jag ska fira Olivia på lördag.

Bitter.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken tågincident? :(

2011-09-24 @ 14:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: