Abilify-check.

2011-09-12 @ 20:27:40
Är inne på dag 10 med Abilify. Jag har sänkt Seroquelen till 800mg och uppat Abilifyen till 10mg. Rastlösheten och ångesten har minskat. Alla biverkningar har faktiskt suddats ut lite och jag känner att mitt känsloliv berikats, jag har mer ork. Det känns bra!

Det flyttas om substanser i kroppen och trots att vi går mot vinter, kyla och dämpad vila så börjar jag känna mig levande.

Det kommer att bli bra.

Och du, Teo, posta gärna en kommentar med din mailadress eller ge mig lösenordet till din blogg så att jag får svara! :D



xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Frk Karlsson

Tack för din kommentar, med dina värdefulla synpunkter. Jag kommer att göra tillägg i texten ang självskadebeteende. Anledningen till taggen drama-queen, är att många söker på det samtidigt som ordet borderline. Givetvis vill inte jag att någon ska känna sig föraktad av mina texter, och även om jag inte menat så, så tycker jag inte att det är värt att någon känner sig föraktad.

Därför kommer jag att ta bort taggen.

2011-09-13 @ 09:16:56
URL: http://enstadovan.blogspot.com/
Postat av: Teo

Lösenordet är teo

2011-09-13 @ 12:34:07
URL: http://ladyborderline.bloggplatsen.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jag skulle föreslå att inte skriva ut mediciners namn och doser för det finns alltid ungdomar som tycker det är coolt och försöker apa efter...

2011-09-15 @ 12:13:57
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Nikita

Hej, jag har också käkat seroquel.... -.-

Är 20 år gammal och diagnostierad med borderline och jag skulle så gärna vilja ha kontakt med dig för jag känner ingen annan som ens i närheten skulle förstå hur jag känner mig ibland och att få prata lite med någon i min åldersgrupp och med samma diagnos hade varit jätteskönt. Om du känner att du har tid... maila mig då :)

2011-09-19 @ 00:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: