Lite lätt panik sådär.

2011-10-24 @ 13:42:59
Stress, strul, usch vad jobbigt. Självklart har jag den där känslan som alla har innan de reser, kollar packningen om och om igen, timmarna innan flyget går hinner man jobba upp en ganska stor oro...

Men akutpsyk har gjort bort sig igen. Jag pratade med dem i helgen för att det blivit strul med min medicinering och jag gick idag och hämtade ut recepten de ÄNTLIGEN skrivit ut - och så visar det sig att de skrivit ut fel dos av Xanor Depot. Jag trappar gärna ut den, men inte just nu.

Nu har jag sökt min läkare men jag kan ju se i stjärnorna efter att få höra av honom. Mycket upptagen man, dessutom måste jag gå genom avdelningen vilket försvårar det hela en jävla massa. Även om han har tid kanske inte meddelandet inte kommer fram. Så frustrerande!

Vi har ätit lunch. Jag var trött och inte sugen alls, men jag visste att jag behöver all energi jag kan få just nu.

Det ska bli roligt, spännande och skrämmande att vara på resande fot. Jag har inte åkt flyg eller varit i Stockholm på år och dagar...

Puss på er!
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Vinter

Det kommer att gå galant!

Kom bara ihåg att andas och meditera.



Själv brukar jag läsa tidningen (som finns gratis i gaten) eller sova på planet.

2011-10-25 @ 06:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: