Tack mamma.

2011-10-10 @ 19:37:45
Idag har inte varit min dag, men mamma styrde mig igenom den och nu kan jag ändå konstatera att jag ändå klarat mig rätt bra. Jag tror att jag dissocierat mig igenom stora delar, och varför det är så svårt vet jag inte.

Jag ignorerar rädslorna, men jag måste erkänna att jag är rädd att bli sämre innan Stockholmsresan. Min rädsla är att jag ska bli (när)psykotisk eftersom jag upplevt underliga saker de senaste dagarna. Imorgon träfffar jag mina terapeuter och prata om det.

Ikväll firar vi att Mary är utskriven! Halloumiburgare, cola och chokladgottigott. Vi ska fortsätta se Mord i sinnet och har tända ljust runt omkring oss och det doftar gott av rökelser.

Tack mamma för att du orkade med mig idag, för att du hjälpte oss.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Vinter

Det är sådant man har familj till!



Det är så skönt att läsa att din famlij fungerar och stöttar dig även om det säkert är svårt till och från.

2011-10-11 @ 07:28:15
Postat av: Åke

Grattulera Mary till utskrivningen från mig!

2011-10-14 @ 13:31:50
URL: http://akeiexil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: