Rockad.

2011-10-12 @ 11:42:13
Mary och jag är duktiga, hon tvättar och vi plockar och bär ut saker till förrådet. Det pågår som sagt en rockad här även om allt inte sker på en och samma dag. Kom igen, vem orkar utom typ, min mamma?

Morgonmys, hundpromenad, kaffe, ska bara borsta tänderna så att jag vågar pussa på Mary. Busy hands are happy hands sa Kitty i That 70s' show och hon har ju faktiskt rätt... Jag vet inte varför jag är så rädd för ångesten, jag vet ju att den går att genomlida utan bestående skador(?), den kan inte döda, men jag vill inte ha ångest! Den är ful och äcklig och dum. Jag vill inte heller ta piller, men ibland behövs det och... Blä.

Men idag ska jag vara effektiv. Nåja, mer effektiv än vad jag annars är. Göra med saker, leka med djuren och kompisar.

Mål för dagen: Hämta medicin på apoteket.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: