Klippa sig och skaffa ett jobb.

2011-10-14 @ 16:54:25

Nyklippt bus-Saari.

 

 

Dagen har spenderats på sjukhuset. Pinsamt nog blev det två chai-latte, det gick inte att motstå för det är så jävla gott. Jag hade möte med min läkare och nu uppar vi Lyrican. Han ville först uppa Abilifyen men jag blev rädd. Jag äter ju maxdos. Mina "upplevelser" handlar säkert bara om dissociation på grund av ångest och stress och kanske har jag psykotiska symptom ibland men det lever jag ju med för det mesta. Det behöver inte vara någon fara bara för det... Jag är dock imponerad av hans vilja att eliminera alla symptom, och det vill ju jag också.

 

Men att mixtra med den medicineringen nu känns inte rätt. Vi åker till Stockholm snart... Jag är bara rädd att jag ska krascha efteråt. Det får jag ta då isåfall. Just nu fixerar jag bara på att få allt att funka.

 

När jag varit hos läkaren gick jag och klippte mig. Toppade håret och klippte upp det lite, 370kr. Sjukhusfrisörerna är bra! Lätt underskattade. Hon stylade håret lite så det ska bli spännande att se hur det ser ut när jag tvättar det nästa gång.

 

Vi skulle handla mat också, men det fanns ingen ork kvar. Hem och chilla.

 

Så ja, nu ska jag chilla. Tack och hej.

 

PS. Jag jobbar med min själv just nu, skaffa jobb man tjänar pengar på får jag göra i framtiden.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Vinter

Snyggt!

2011-10-15 @ 07:53:50
Postat av: Yolanda

Ååååh vad fint det blev! :D

2011-10-15 @ 11:41:23
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com
Postat av: deadpassive

gud vad fint det blev!!!

passar dig så mycket bättre än dreadsen om du frågar mig ^^

2011-10-15 @ 15:00:56
URL: http://deadpassive.blogspot.com
Postat av: Cora

Härligt! Komiskt nog brukar min flickvän också klippa sig där på sjukhuset! Jag kunde inte säga annat än wow och storsmila och studsa bredvid henne hand i hand första gången jag såg henne nyklippt där!

2011-10-18 @ 19:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: