Träff med boendestödet.

2011-11-29 @ 14:14:20
Nu har mitt boendestöd och mina terapeuter från TBC varit här. Vi konstaterade att jag blivit mer självgående när det kommer till städet, men att jag behöver mer hjälp med att tvätta, laga mat och gå på stan för att köpa julklappar. Jag skulle också vilja att de stannar tiden ut istället för att gå när vi har städat färdigt.

Det känns skönt att få det bekräftat att jag kan sköta hushållet hyfsat. Jag har alltid varit slarvig och är fortfarande det, men jag städar ändå på eget bevåg, alltså även när boendestödet inte är här. Det är skönt att ha lite bättre ordning omkring mig, speciellt när det kan bli kaos i mig.

Nu ska Mary färga mitt hår, jag ser jätterisig ut just nu och därför har det inte blivit några nya bilder. Men de kommer! Jag måste ju för bövelen ändra min facebook-profilbild... Viktiga saker, förstår ni.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: