Min belöning.

2011-11-26 @ 15:03:42

Jag och Mischa för ett år sedan. En av mina belöningar!

 

 

Idag är det ett år och en månad sedan jag skadade mig sist.

 

Årsdagen gick mig förbi, när jag bestämde mig för att sluta skada mig så var det så absurt att jag satte upp en stor belöning till mig själv för när jag klara mig i ett år: En resa till New York. Den resan blev aldrig av, men jag är skadefri ändå. Just då behövde jag ha den belöningen i åtanke för att våga se framåt.

 

Jag noterar att "jaha, nu har det gått en till månad", men jag firar hellre månadsdagen när jag och Mary blev tillsammans istället för dagen jag bestämde att jag skulle sluta skada mig. Jag lägger inte samma vikt på det, jag behöver inte belöna mig själv. Att vara skadefri är en belöning i sig, någonting jag INTE kände för ett år sedan. Då var jag tvungen att belöna mig själv ordentligt.

 

Min belöning är att jag är förlovad och sambo i en tvåa med tre kissar och en hund. Om jag fortsatt skada mig hade jag aldrig kommit hit, till en trygghet, till ett liv. Allt jag vill ha!

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jättebra :D

2011-11-26 @ 16:27:33
Postat av: Cordelia

Väldigt stort och förbaskat bra gjort!

2011-11-26 @ 18:08:57
URL: http://avigsidan.net
Postat av: Emilie

Blir så glad av att se att det går bra för dig, du verkar vara en sådan fin och gullig person och är verkligen värd det. Samtidigt skänker det också hopp, jag hoppas jag en gång också kan ta mig dit du är nu! Grattis grattis och som sagt, jättebra gjort!

2011-11-26 @ 23:50:21
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Låter som en dröm. Jag vill gärna att det ska hända mig med, trots att jag passerat årsdagen och tickar mot 2 år :3

2011-11-27 @ 17:50:08
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: