Att-göra-lista.

2011-11-28 @ 11:04:55
Igår bestämdes det att den här veckan skulle innehålla diciplin och planeringar att följa.

Så vaknar jag idag och känner mig halvt död, jag var tvungen att gå upp och ta en extra sömntablett inatt så jag antar det är därför jag är giftigt trött. Dessutom har jag en dålig dag kroppsmässigt, Seroquelen gör att jag får blodtrycksfall och det är mindre roligt när man faktiskt har saker att göra. Att gå ut med Puffen är tillräckligt jobbigt när jag är såhär yr.

Jag skulle kunna sova någon timma till, men jag vill inte missa ljuset ute. Jag skriver på min gnäll-blogg för att få ur mig lite skit så att jag kan ta tag med dagens bestyr som består av bland annat:

  • Plocka
  • Diska
  • Bädda sängen
  • Dammsuga
  • Boka tvättid
  • Laga riktig mat
  • Jobba på Marys nya header
  • Inte gå sönder

Jag börjar med det lite enklare, som att bädda sängen... Peppar mig själv med Alice in Videoland. Jag vet att jag kommer att må så mycket bättre om jag bara får saker gjorda.

Ge mig en arbetsterapeut.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Y,

Jag tycker att det även känns bättre att kunna pricka av det man har gjort på sin lista - allt eller kanske i alla fall några saker. Det viktigaste är nog att inte döma sig själv om man inte har klarat av att göra allt.

2011-11-28 @ 13:31:08
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jag går hos en arbetsterapeut, det är skitbra.

2011-11-28 @ 14:28:51
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: