Nytt lösen till den låsta bloggen.

2011-05-16 @ 14:42:19
Det är hög tid för mig att byta lösen till min låsta blogg, så om du vill läsa den får du höra av dig till mig på ett eller annat sätt. Jag förväntar mig att den som fått lösenordet ska kommentera inläggen och att du som söker men som inte känner mig berättar lite om dig själv. Jag vill ju veta vilka som läser. Poängen med en låst blogg är att den bara är för vissa människors ögon, därför vill jag inte att någon sprider det vidare. Såklart.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Saari!



Jag vill jätte gärna, läsa, kommentera, försöka hjälpa, bli inspirerad och vara en del av den delen av ditt liv också.



Postat av: Matilda

Jag skulle gärna vilja läsa den. Jag har följt din blogg här nu i ett halvår, men lämnar inte så ofta komenatrer. Jag lider själv av röster och vill läsa din blogg för att jag vill bli starkare i mig själv och se hur du handskas med det, förstår abolut om du inte vill ge ut lösen ordet, men jag tänkte iaf att du skulle veta att jag vill läsa.



på min blogg hittar du en massa information om hur jag mår.



Kram matilda

2011-05-16 @ 21:25:28
URL: http://svartvitangels.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Jag har kollat din blogg lite då och då.



Jo, jag har själv problem med psykiska besvär, och tycker att det är så skönt att få se att jag inte är ensam. Jag känner sådan samhörighet med dig då vi tycks ha så mycket gemensamt. Och jag blir liksom... inspirerad av din blogg. För när jag läser att du överlever så tänker jag alltid att "kan du, så kan jag"



Jag vågar inte skriva så mycket här, men jag kan väl bara säga att jag 'r en medmänniska som gärna vill vara med dig även på den andra bloggen.



Ta hand om dig, Kram!

2011-05-17 @ 16:59:48
Postat av: Zandra

Jag skulle gärna vilja fortsätta läsa, kommentera din blogg. Har läst din blogg kanske länge ett år kanske eller mindre :)



Kram!

2011-05-17 @ 19:08:58
URL: http://zandravonhelvete.blogg.se/
Postat av: Mariesan

Hej gumman, fortsätter gärna läsa din låsta blogg så kasta på mig lösen om jag får=) Puss<3

2011-05-18 @ 13:18:26
URL: http://medlivetsomnsats.bloggplatsen.com
Postat av: sandra

läser din blogg och gillar dina tankar och sett att se saker på, känner igen mig i mycket, känner mig ensam, känslan av att läsa vissa av dina ord och de känns som om jag själv skulle kunnat skriva det är en stor känsla. förstår om du inte vill dela med dig av din låsta blogg till hela världen, jag tycker du är klok som även har just en skyddad. skulle vara ärorikt att få tadel av även denna, styrke kram!

2011-05-22 @ 20:10:42
Postat av: Jazzy

Jag vill fortsätta att kunna läsa din låsta blogg, vet inte hur lång tid jag har följt dig nu, men du är en av de få som jag inte riktigt kan släppa.

2011-05-24 @ 18:44:25
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/
Postat av: Pipi

Jag har varit en trogen läsare ganska länge, och jag skulle bli glad om jag får fortsätta läsa. ♥

2011-05-25 @ 18:21:37
URL: http://plasticine.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: