Utvalda bilder från gårdagens Club Greyscale.

2011-03-27 @ 20:22:25

Förefest - Daniel (aka Ace Ventura) och Olivia!

 

 

Från topp till tå.

 

 

I'm hot and I don't give a damn-looken!

 

 

My och Jimmie var här!

 

 

*HJÄRTA*

 

 

Jag och bästa Olivia!

 

 

På klubb grås dansgolv.

 

 

Jag kan inte låta bli att älska min frisyr!

 

 

Mary gräver efter ölpengar.

 

 

Ölande och ylande till Kate Busch och Tori Amos.

 

 

Inte alls så försupen som jag ser ut, utan väldigt städad och nykter faktiskt.

 

 

Träffade massor av bra folk, bland annat Jojo och Tommy!

 

 

A love supreme.

 

 

Det spexades ordentligt.

 

 

Cora och Raven.

 

 

GODNATT UMEÅ, SVERIGE, NORDEN, JORDEN, UNIVERSUM.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: My

Lite smått random kanske... Men hur lång är du? Du ser jättelång ut! o:

2011-03-27 @ 20:50:38
URL: http://opraktisk.soclog.se
Postat av: Didi Darko

Men hallå, du stack ju typ vid elva! :O

2011-03-28 @ 00:17:20
URL: http://thedidinumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: