Något som måste ut.

2011-03-21 @ 11:44:04

Janus.

 

 

Jag är sprängfylld med saker som måste ut. Det är ord, det är bilder, det är färger och energier. Det är svårt att organisera sig, men jag skriver ett "kapitel" varje dag oavsett om det bara blir skit och jag har börjat måla en bild som måste måste måste ut ur mitt system. Jag vill inte bära den inom mig. Jag för den ut genom mitt hjärta, till min arm, till min hand och till penseln mot duk.

 

Jag tycker om att vara kreativ, men det är inte alltid lustfyllt. Ibland är det bara ett måste, ett tvång. Efteråt kan jag lägga det åt sidan.

 

Nu ska jag göra en stor kopp kaffe och förbereda mig på att boendestödet ska komma. Imorgon har jag inflyttningsfika för kvinnorna med kraften.

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Kanonbild...den hoppas jag lägger ut till beskådan när den e klar.

Tack för du delar.

2011-03-30 @ 17:56:52
URL: http://kraftmagi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: