Idag:

2011-03-18 @ 22:58:12
Jag gick upp ur sängen bara för att lägga mig i soffan och somna igen. Jag brukar göra så, när jag "vaknar på fel sida" så ser jag till att jag går upp och lägger mig igen. Det brukar hjälpa.

Idag fungerade det. På eftermiddagen åkte jag, Mary och Olivia in till stan och drev omkring. Jag vill inte nämna hur många riksdaler som gick åt, men jag ser det som en investering...

Väl hemma igen la vi oss i soffan och sov. Min soffa är verkligen totalt AWESOME, skön och stor och underbar.

Två timmar på stan och jag är helt slut. Det är tufft att leva i ett i-land.

Summering: Kärlek och vänskap. Ni är bäst!!!
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Maria

Spontant så undrar jag vad du har för soffa :)

Trevlig helg!

2011-03-19 @ 18:25:39
URL: http://livetenligtmaaaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: