Dreadhead.

2011-03-24 @ 21:39:58
Idag kom mina dreads! De är röda och svarta och alldeles underbara. Mary och jag har spenderat kvällen med att fläta i dem - nåja, MARY har flätat och jag har suttit på min rumpa. Hon ska ha all heder som hjälper mig.

Det var länge sedan jag hade synth-dreads, så länge att jag själv glömt hur man flätar in. Jag har som tur var en händig kvinna.

Fick finbesök av Sandra idag, som jag saknat henne! Hennes kurser verkar ta kål på henne, det var knappt så att vi hittade någon tid för oss att umgås.

I samma stund som hon gick så kom en skadedjursbekämpare. Jag har fått myror i lägenheten och det är så jävla äckligt. De håller sig visserligen till sitt hörn, men de måste ha hittat till min vardagsrumsmatta och hittat massor med godsaker, för medan jag satt på golvet och mary flatade dreads så börjar en myra krypa uppför min arm!

- Äta myror? frågar Mowgli.
- Det är världens käk. Kittlar störtskönt i kistan! svarar Baloo.

Som tur är så har Mischa myrjagande och myrätande som hobby. Go Mischa, go!

För övrigt: Pepp inför Greyscale på lördag!


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: