Upprörda röster?

2011-06-20 @ 16:42:56
Det här inlägget har blivit välkommenterat med många olika röster. Jag har ganska många läsare per dag och jag tycker att det är roligt att blogga, men ibland känns det som att jag står och ser på medan människor diskuterar. Det är okej, det är faktiskt BRA eftersom jag vill skapa debatt i vissa frågor - men att diskutera MIG som fenomen, diskutera om vem jag är, det känns lite läskigt. För ett år sedan hade jag nog känt mig illa tillmods, själv undrat vem jag är, men idag står jag lite stadigare med fötterna på jorden.

Hur som helst så är jag väldigt glad nu, jag är ju nyförlovad! Planerna växer i huvudet, jag går omkring och ler, det är underbart att ha hittat den rätta, min eviga +1, och att hon vill ha mig!

Ikväll blir det sushi och myspys, kyssar och kärlek. Som vanligt, förutom det där med sushi.

Som vanligt.

Fattar ni? Som vanligt!


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Miss Crude

Jag fattar! =)



Föressten så ville jag säga... Du borde bli författare. Du har ett visst sätt med ord.... Svårt att säga hur jag kännner, men jag skulle definitivt läsa din bok!



MVH

2011-06-21 @ 01:09:28
URL: http://www.miss-crude.com
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

"men att diskutera MIG som fenomen, diskutera om vem jag är, det känns lite läskigt."



känner igen det där

2011-06-21 @ 18:14:56
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: