Skönhet.

2011-06-24 @ 13:35:58
Visste ni att jordelivet ligger som närmast andevärlden under midsommar och allhelgonahelgen?

På midsommar brukar jag någon gång under dygnet, helst vid midnatt, gå ut och närma mig naturen. Det är magiskt. Jag har sett dimmorna dansa på ängarna, jag har känt doften av syrén och tystnaden, tagit in stämningen och samvaron med jordelivet och andevärlden. Det är skönhet och det är fantastiskt.

Ikväll ska jag och min fästmö äta middag med Lynn och Marcus och jag ser verkligen fram emot det. Prata, äta och spela spel.

Det är fint och städat här hemma, jag ska ta itu med disken innan gästerna kommer. I natt sov jag väldigt gott och jag känner mig utvilad som omväxling.

Hur firar ni midsommar?


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter härligt. Själv firar jag tillsammans med familjen, spelar lite TP och kollar på nån dokumentär om amerikas hårdaste fängelse.



Kram

2011-06-24 @ 23:13:14
URL: http://rage-blackout.blogspot.com
Postat av: Yolanda

Jag älskar din beskrivning - det låter väldigt befriande. Själv firar jag midsommar med min familj och två andra familjer. Vi umgås ofta hela dagen - går ner till midsommarstången, umgås, äter och dricker. Iår uteblev en av familjerna dock.



Hoppas du hade en en trevlig midsommar!



Kram! //Yolanda

2011-06-25 @ 02:34:54
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: