Mål för sommaren;

2011-06-14 @ 20:56:12
Ibland ställer jag samma fråga som Sylvia Plath gjorde i Glaskupan - varför kan man inte duscha en gång, och vara duschad? Alla saker som måste upprepas är jobbiga. Laga mat och äta en gång per dag högst, vara utan behov... Så mycket enklare saker skulle vara.

Jag har tre mål den här sommaren, Försöka vara ute och segla så mycket som möjligt, få skrivarro och faktiskt avsluta något av mina hundra projekt samt läsa böcker tills ögonen blöder. Det är så en sommar ska se ut.

Få så lite färg på kroppen, kan jag nog egentligen också lägga till som ett mål. Jag tycker att jag är finare när jag är blek i hyn.

Over and out.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: aliice

varför vara så blek som möjligt? man mår faktiskt bättre physiskt om man är ute i solen =)



kram

2011-06-15 @ 09:08:40
URL: http://bloggaliice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med Aliice, malignt melanom = att må bra physiskt!

2011-06-15 @ 15:14:48
Postat av: Jazzy

Jag brukar önska att människor kunde vara som ormar, äter de en riktigt fet råtta så behöver de inte äta på ett halvår! Tänk vad tid, energi & framför allt pengar man skulle spara om man bara behövde äta 2 gånger om året!

2011-06-15 @ 17:48:28
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/
Postat av: Saari

Hög solskyddsfaktor - annars går jag inte ut i solen längre än vad som är absolut nödvändigt. Med solskydd kan man faktiskt vara i solen.



Jag tycker helt enkelt att jag passar bättre som blek än som röd och tillslut brun.

2011-06-15 @ 19:09:45
URL: http://dissociativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: