Glitter in the air.

2011-06-16 @ 15:06:02





Jag orkar inte sitta långa stunder, men det är ren traumabearbetning att måla på Malins bild. Lyssnar på P!nk och så har vi fixat med hennes helgedom. Jag måste ta fram gamla Bettan där jag har flest foton på henne och föra över bilderna till min nuvarande dator. Det behöver framkallas massor och förstora några fotografier.

Jag försöker komma ihåg att ta en bild för varje gång jag orkar sitta ner och måla, men de är tagna med mobilen så de ser ganska dassiga ut. La till glitter i himlen efter en P!nk-låt, Glitter in the air.

Imorgon har jag avslutning i min bildterapi och kommer få alla målningarna. Kanske vågar jag visa dem här. De är alla väldigt olika varandra eftersom jag varje session får en ny uppgift i sagan om mig. Det ser ut som om en väldigt artistiskt avancerad femåring har målat dem, men jag satsar ju inte direkt på att bli Picasso...


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Joline

Jag tycker det ser jättefint ut! O vilket underbart sätt att hantera känslor på, att måla! För övrigt vill jag bara skriva att jag verkligen gillar din blogg!!

2011-06-16 @ 20:01:14
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: