Semestern tar vid!

2011-07-28 @ 16:55:00
Nu är det dags för miljöombyte. Jag och Mary åker hem till föräldrahemmet för att stanna i lite mer än en vecka och det ska bli så outsägligt SKÖNT att bara göra ingenting och ha huset för oss själva. Det är riktig semester, det!

Min älskade Maari kommer hem ikväll. Hon bor numera i Stockholm och jag saknar henne så, det är toppen att flytten blev färdig innan hon kom hem. Vi ska bland annat till Olofsfors och vi måste köpa mer marmelad för jäklar vad den gått åt sedan vi kom hem från Nordmaling förra veckan...

Jag kallas ju inte Saari för intet ;)

Känner mig så glad just nu bara, som om jag har en frisk bris av medvind.

So pure.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda

Kul att höra att du känner dig glad :) Kram

2011-07-28 @ 22:18:41
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: