Lugnet sänker sig.

2011-07-30 @ 17:30:41

 

 

Vi sover som barn på nätterna. Det är ett stort lugn som lagt sig över oss, över den här platsen. Det är så outsägligt skönt, det här behövde jag verkligen. Vi behövde det.

 

Det händer inte mycket. Jag och Mary dricker drinkar och jobbar på våra projekt. Jag skriver en novell som mest av allt baserar sig på mina känslor angående Malin och hennes död, men storyn är annorlunda. Ni kommer få läsa den här i bloggen senare.

 

Jag ska sätta ihop en liten videoblogg från när jag sminkade Mary igår (se bilden ovan).

 

Nu funderar jag på att göra pyttipanna och ta en öl till den. Så lugnt, så underbart.

 

 

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: