Guldstjärnor.

2011-07-26 @ 19:02:25
Idag har vi kämpat på bra, guldstjärna till Mary och även till mig faktiskt.

Stressen är det värsta. Att grejja och packa och så är egentligen inte så farligt och när man väl kommit igång så ser man ju att det blir skillnad. Imorgon kommer förstärkning och allt ska ut!

Jag ska pyssla om min fästmö ikväll, för hon mår inte toppen.

Jag själv är väldigt trött och stressad, försöker hålla modet uppe. Jag har ringt mobila teamet angående ett recept på min vid behovs-medicin men det går trögt att få det utskrivet. Jag hatar sommaren när de enda man kan vända sig till är akutpsyk, för de har noll koll.

Glass i stora lass och en tidig kväll.


xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: