Vardagsromantik.

2011-01-19 @ 22:26:47
Jag fick blommor av Mary idag, vita tulpaner. Sedan bakade hon en utsökt smulpaj med hallon och blåbär.

Jag älskar vardagsromantik!

Idag har jag inte rört en flyttlåta. Dagen har i stort sett enbart ägnats åt besök. Först kom Marys vän Frida och sedan kom mina terapeuter. Som sagt, alla känner det - det här är mitt hem. Det känns underbart!

Min osäkerhet börjar sakta men säkert dö ut. Jag vet att jag gjort rätt i att ta Mischa och Amina, det var helt och hållet mitt beslut och jag gick emot andras åsikter. Nu är vi en liten familj här hemma och katterna mår utmärkt, jag jobbar med att uppfostra dem och lära dem vad de får och inte får göra. Jag tar det hela på så stort allvar att jag nästan blir onödigt mammig. Typ när jag ser dem äta så tittar jag stolt på dem och hoppas att de äter sig mätta, de går på lådan och herregud så bortskämda de är. De kunde inte fått ett bättre hem tror jag. Jag ska göra allt för mina pälsklingar.

Och jag ska göra allt för min älskling.

Nu ska jag kissa Puffen sista gången innan vi sover. Imorgon ska jag packa upp lådor och klistra in bilder i fotoalbum, senare ska jag och Mary äta middag med Lynn. Mys!


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Cora

Ser fram emot att träffa er någon dag! var ju ett tag sen vi sågs sist och vill ju självklart träffa både katterna och mary :D

Bestämma någon dag när jag e lite friskare?

2011-01-20 @ 10:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: