2011 - Kärlekens år.

2011-01-03 @ 15:56:41

Nyårspuss!

 

 

My special lady i en vacker klänning!

 

 

Yours truly var klädd såhär!

 

 

Treenigheten! Lagomt crazy.

 

 

Smink. Det på läpparna försvann ganska fort, smetades ut. Det gillar vi :)

 

 

Älskling spelar på min andra älskling.

 

 

Jag har aldrig egentligen gillat nyårsafton, men i år var det annorlunda. Det finns aldrig ett nyår utan katastrofer och detta nyår var inget undantag, men resten var verkligen hur trevligt som helst.

 

Jag har peppat och peppat, 2011 ska bli kärlekens år! Vi hade fest hos Mary och jag kan inte bli mer nöjd med sällskapet. Speciellt roligt var att få en reunion med Malin Frimodig och my fair lady Olivia, samt att jag firade tolvslaget ensam med Mary (trots omständigheterna).


Nyårsafton är vilken kväll som helst, men i år ser jag fram emot att umgås med vänner och flickvän, jag ser fram emot att flytta och bli kattmamma. Det kan bli fint. Jag hoppas verkligen det.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Emma

jag vill ses sara! <3

2011-01-03 @ 17:23:14
Postat av: Emma

god damn, vad snygga ni är allesammans! 2011 ska bli en fantastiskt år, we can do it! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: