Våga fråga innan du dömer.

2011-02-08 @ 16:46:21




Jag har en frågelåda i bloggen där det ibland ramlar in frågor och så vidare - ändå tänkte jag ha en frågestund här i bloggen, i detta inlägg, mest på grund av att jag åter och åter igen blir omnämnd (uthängd) på http://luppbrittaaset.blogspot.com/

Det verkar som att bloggerskan och hennes "fans" har många förutfattade meningar om mig så jag tänkte räta ut den skeva bild av mig som hon skapat. Sluta skriva utropstecken och ge mig lite frågetecken! Jag kaxar inte upp mig på något sätt, jag ska bara ge raka svar till de som vågar fråga om de saker som står skrivna om mig i J's elaka blogg.

Jag är säker på att bloggerskan kommer se det här och eventuellt lägga ut någon kommentar, länk eller bild på sin blogg (trots att hon påstår att hon inte läser min blogg), tack för alla mina nya läsare, J. Det handlar inte om att jag skulle vara en attention whore, utan det handlar om att jag vill bli läst - jag antar att du som min fellow bloggare också vill ha läsare. Varsågod.




xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Äh kom igen Saari, du vill ju bara prata om dig själv. Du har ju redan en "frågelåda" genom bloggsvar! Räcker inte det?



Och du blir inte alls omnämnd om och om igen på min blogg. Det är bara hittepå. Du fick ETT inlägg och sen stormade det kring det i ett par veckor innan du, Bella, Agnes och resten av emo-gänget glömdes bort.



För övrigt läste jag att du fick taskiga inlägg ang. din vikt. Det tycker jag är risigt. Jag skiter i om folk väger 50 eller 150. Det är inte heller därför du fått utrymme i min blogg och det vill jag du ska veta. Jag stödjer inte den typen av kommentarer.

2011-02-09 @ 22:19:46
URL: http://luppbrittaaset.blogspot.com
Postat av: Jacqueline

Haha, varför tog du bort mitt inlägg? Är det för att du inte vill att folk ska läsa att du överdriver hur mycket du "omnämns" i min blogg eller för att jag skrev det med tjock-kommentarerna och du inte vill att folk ska se att jag inte är det elaka svin du utmålar mig till?



Aja.



Anywho, som svar på din fråga. Nej, jag läser inte din blogg. Jag ser däremot vart trafiken till min blogg kommer ifrån och det var plötsligt ovanligt mycket som kom härifrån.



Sen går jag in här ibland och kollar dina bilder. Det är sant och har jag aldrig förnekat. Jag kan dock inte ta på mig att läsa din blogg för det gör jag inte. No offence men jag tycker den är rätt trist :/

2011-02-09 @ 22:43:53
URL: http://luppbrittaaset.blogspot.com
Postat av: "Frågestund"

hahaha frågestund... så obvious att det är som jacquline säger, du vill bara prata om dig själv, det är så mysigt att få frågor av andra! sen får du antagligen så lite frågor i din lilla låda så du måste skriva ett inlägg för att pusha på, men det värsta av allt är att du använder jacqulines blogg som ursäkt!!! läste igenom den och nej, så mycket är du fan inte med, däremot är den bloggen jävligt kul till skillnad från en annan...

2011-02-14 @ 02:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: