När det är som värst.

2011-02-27 @ 14:56:47
Dreaming of Zion, Awake
Sleeping Awake
Dreaming of Zion, Awake
Can't stop Sleeping Awake

Do you see what I see?

And can you hear what I hear?
Do you feel what I feel?
Can't stop Sleeping Awake
Do you see what I see?
And can you hear what I hear?
Do you feel like I feel?
Can't stop Sleeping Awake

Do you see what I see?

Can you hear what I hear?
And do you see what I see?
And can you hear what I hear?
And do you feel like I feel?
And can you dream like I dream?

Do you see what I see?

Can you hear what I hear?
Or do you feel like I feel?
Or do you dream like I dream?
Anybody see me?
Anybody hear me?
Anybody feel me?
Anybody out there?!?



 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Andie

åh P.O.D. har verkligen texter som man kan relatera till. Ta hand om dig.

2011-03-02 @ 22:08:31
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: Maria~ Make cupcakes not war~

Hej!

Vet du något bra sätt att ta bort/minska ärr?

Några bra krämer eller så?

Jag har börjat tatuera över mina ärr på hela överarmen, men känner inte för att tatuera båda armarna helt :(

2011-03-09 @ 14:15:37
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/
Postat av: Saari

Maria: Jag vet inte, men att smörja med mjukgörande kräm ska hjälpa till en viss del. Många som har ärr från självskador kan få operera bort dem, om du vill bli kvitt dem så tycker jag att du ska tala med din läkare om det. Det finns många olika sätt att operera ärr.

2011-03-09 @ 22:18:00
URL: http://dissociativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: