Bra saker under en dålig kväll.

2011-02-27 @ 22:05:10
Det har varit en jobbig kväll. Jag finner inte ord för det. Inte här, åtminstone.

Däremot kan jag beskriva det som är bra, och bättre än bra. Idag köpte Mary tulpaner till mig och de är så vackra, det är vardagsromantik och när jag ser på dem så kommer jag ihåg att jag är älskad.

Mina katter är galna och underbara som vanligt. Lite jobbiga, men det är något som sätter ner mina fötter på jorden igen.

Min kreativitetshörna hjälper att avleda ångest. Jag har spelat gitarr och sjungit högt, ger igen till grannarna som hela tiden strampar omkring på nätterna.

Varm choklad är alltid rätt.

Note to self: Bara för att man inte är i samma rum som en människa man älskar och älskas av, så är man fortfarande älskad. Love is all around.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Till dig och Mary: Om ni undrar vem freaket är som skriver i min gästbok och påstår att Mary skulle snott någonting av henne (fattar inte riktigt, bryr mig inte heller tillräckligt för att sätta mig in i det) så är det i alla fall http://bettylife92.blogspot.com/ om ni inte visste det.

2011-02-28 @ 15:47:00
URL: http://luppbrittaaset.blogspot.com
Postat av: Jacqueline

Tänkte ni förtjänar att veta det. Det är alltid trevligt att kunna försvara sig när något anonymt psycho med grammatik värre än en invandrare som läst en termin på SFI, påstår att man stulit.

2011-02-28 @ 15:48:08
URL: http://luppbrittaaset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: